štvrtok 4. júna 2015

držiteľ OTO Juraj Kemka: Toto je veru iná makačka!

Herec Juraj Kemka (39) je hviezda, ktorá sa nezdá. Spolu s ďalšími nosičmi z hlavnej vlakovej stanice v Bratislave pomáhal cestujúcim s ich kuframi. A nebolo to veru jednoduché.

Kemka sa totiž viackrát poriadne zapotil. „Niekedy sa mi zdá, že ľudia majú v kufroch 50 sošiek. Naozaj prenášajú veľmi veľa vecí. Musím povedať, že sa cítim dôležitý a užitočný,“ priznal herec.

Sveter dole!

Aj keď mu bolo nosenie kufrov príjemné, predsa našiel negatívum. „V tejto uniforme je tak teplo, ešteže mi chalani poradili, nech si nenechávam sveter. Som na čerstvom vzduchu, mám pohyb a hovorím s ľuďmi. Je to skvelé,“ vysvetlil kropaje potu na čele Kemka.
Prvá pani, ktorej však pomáhal, ani nevedela, čo symbolizuje zlatá soška, ktorú mal herec pri sebe. S ďalšou sa už porozprával viac.

„Bola milá a povedala, že sme u nich hrali aj divadlo. Spýtala sa ma, či ochotnícke,“ zasmial sa Kemka.
zdroj: pluska.sk