sobota 25. októbra 2014

Priznanie Juraja Kemku: Mám najlepšiu ženu na svete! Čím si ho získala?

Aká je jeho žena, kde sa s ňou zoznámil a kto komu padol do oka? To a ešte niečo navyše prezradil obľúbený herec Juraj Kemka (39).
rodinka Kemkovcov
Vaša žena je aká?
Mám najlepšiu ženu na svete! Je mimoriadne vtipná a miluje umenie.

Kde ste sa zoznámili?
Symbolicky v divadle. Prišla na náš verejný maškarný bál ako Marilyn Monroe. Ja som bol za múmiu. Jakab ma zafačoval toaletným papierom. Keď múmia zbadala Marilyn, padla jej sánka. Do pol hodiny po jej odchode som mal jej číslo, od jej kamarátov. (smiech) Bolo to veľmi romantické.

Prezraďte, kto komu padol do oka?
Ja som hneď vedel, že to bude moja žena. Ona to nevedela týždeň. Týždeň som jej vypisoval esemesky, kým som ju zlomil na prvé rande. Robila caviky, akože nemá čas a potom bola najšťastnejšia na svete. Aj ona pochopila, že ja som jej muž. (smiech)

Kedy ste ju požiadali o ruku?
Po troch mesiacoch. Romantika v Aténach. Kúpil som v máji letenky a na pahorku Lykavitos som ju pred malým kostolíkom požiadal o ruku. Vopred som to všetko naplánoval a vyšlo to – súhlasila!

Ale vy ste sa našli, veľa vecí robíte spoločne.
Je to fakt a veľmi sa z toho tešíme. Ani si nevieme predstaviť, že by sme veci robili samostatne. Skrátka sme sa stretli. Nedávno sme si uvedomili, aké je to vzácne. Baví nás robiť veci spolu a spoznávať spoločne nových ľudí a miesta. Predtým, ako sme mali Šimona, sme napríklad chodili spoločne aj spávať. Čakali sme na seba a nikdy ani jeden z nás nezaspal skôr. Tak je to v podstate doteraz. Všetci traja často zaspávame večer spoločne. Je to pre nás dôležité.


Vďaka vašej žene ste sa dostali aj k charitatívnym akciám.
Ona sa venuje neziskovým organizáciám a tretiemu sektoru. Vlastne aj vianočný Bazár chalaňov naštartovala z veľkej miery ona. Keby nebolo jej, asi by sme neorganizovali tento rok od 12. decembra už piaty ročník. Je jeho neodmysliteľnou súčasťou. Odmaká si všetky organizačné veci, ale práca okolo Bazára ju teší.

Vlastne ste založili takú novodobú vianočnú tradíciu.
Je to tak. Už máme aj takých skalných darcov, ktorí nám pravidelne nosia veci a darujú peniaze. Napríklad sme mali dres od Petra Sagana a ja sa nevzdávam myšlienky na jeho bicykel. Zatiaľ nám ho do Bazára nedal, ale budem na neho stále tlačiť. (smiech)
zdroj:casprezeny.azet.sk