štvrtok 4. júna 2015

Expriateľ Šiškovej a Halčákovej priznal, ako trpel pre lásku

Hoci je pre ženy humor dôležitý, ani vtipní muži to nemajú vždy ľahké. Príkladom je Juraj Kemka (39).

Takmer každá žena tvrdí, že na mužovi oceňuje humor. Juraj Kemka je vtipný a ešte k tomu aj charizmatický muž, ktorý nemal o lásky núdzu. Medzi najznámejšie, ktoré jeho šarmu neodolali, patria aj kolegyne Anka Šišková a Slávka Halčáková. Čerstvý držiteľ ceny OTO v kategórii herec nám prezradil, ako sa zoznámil s tou poslednou, ktorá sa stala aj jeho zákonitou.

Spoznali sa na maškarnom plese v Divadle Astorka, kam jeho vyvolená prišla v maske Marilyn Monroe. On bol múmia. „Rozprávali sme sa až do rána. Keď som si vypýtal telefónne číslo, robila veľké ‚cavyky‘. Ani mi ho nedala!“ spomína.

Hercov záujem však bol veľký, a tak po jej odchode zapojil všetky kontakty a do pol hodiny ho získal, dokonca od jej bývalého priateľa.
Herec tvrdí, že od prvej chvíle cítil, že sa to nemôže skončiť inak ako sobášom. „Vedel som, že si ju vezmem za ženu, len ona to nechápala. Vlastne možno aj áno, len ma týždeň naťahovala, kým súhlasila s rande. Prehováral som ju, no stále sa tvárila, že nemá čas. Ten týždeň sa mi zdal ako večnosť, trápil som sa. Ale vydržal by som čakať aj viac,“ priznáva celkom vážne Juraj.

Vie, ako očariť

Taktiku balenia dievčat a žien herec nezmenil od tínedžerských čias a hovorí, že je len jedna: „Lebo som Juro Kemka. Neviem to však opísať, musí vzniknúť situácia medzi nami. Normálny dialóg, rozhovor, kde sa nikto na nič nehrá… Nemôžete sa na prvom stretnutí vychvaľovať alebo ťahať ženu niekam do bytu,“ myslí si herec.
Juraj tvrdí, že sa ani nesnaží byť nasilu vtipný, hoci sa to možno od neho očakáva. Keď však balil svoju ítečkárku, manželku Adrianu, poriadne sa spotil. „Pamätám si, že som sa snažil byť zábavný a pritom mi stekal pot po chrbte,“ smeje sa.

Aj keď pletky so ženami sú v Jurajovom prípade už sedem rokov, čo je ženatý, minulosťou, prezradil, čo u opačného pohlavia neznesie: „Som citlivý na ženskú hystériu. To pre mňa nie je…“ Spomínaná charakterová črta jeho manželke zjavne chýba, pretože spolužitie s ňou si nevie vynachváliť.
„Veci, pri ktorých sa iní pohádajú, vieme riešiť s humorom a to je veľmi dobré,“ pochvaľuje si ekonóm zo seriálu Divoké kone Jožko Šušorený a s úsmevom dodáva: „Adriana ma, žiaľ, až priveľmi často vníma ako komika…“

Ako autorita je smiešny

Odkedy je Kemka pyšným otcom 18-mesačného Šimona, večer ho už oveľa menej vídať s kamarátmi na pive. Po predstavení radšej uteká domov. Priznáva, že ako otec zatiaľ nedokáže byť prísny. Keď sa totiž snaží o trochu autority, sám sebe si pripadá komicky.
„Keď synovi niečo zakážem, nevyzerá to dôveryhodne, lebo vidí, že sa mi smejú oči. Myslím, že už teraz má aj on zmysel pre humor. Som do neho absolútne zamilovaný,“ hovorí a zdá sa, že táto téma ho zaujíma viac ako ženy. „Nie, nevšimol som si, že by som bol pre ne teraz, keď vyskakujem z Kredenca, zaujímavejší,“ dodá.
Sympatické je, že napriek veľkej láske k synovi u Kemkovcov nehrozí, že by jeden z nich odsunul partnera pre dieťa na druhú koľaj. „Nechceme Šimonovi ukazovať, že celý svet sa točí iba okolo neho. Sme tu my jeho rodičia a potom on.“
Vzápätí sa však zháči a povie: „No, neviem, či je to tak správne. Všimol som si, že všetci majú na pozadí v telefóne fotografiu svojich detí. Ja tam mám New York. Som normálny?“ So smiechom hneď dodá: „Ale dal by som za neho všetko!“
 zdroj:pluska.sk