piatok 21. marca 2014

Juraj Kemka alias Dušan Číž ONLINE: Pľutie je súčasť hereckého talentu!

Herec Juraj Kemka si získal srdcia divákov ako večne hádajúci člen Partičky, ktorý mal problém z indícií rozlúsknuť kto sa skrýva pod maskou. Svoj zmysel pre humor teraz preniesol do jojkárskeho seriálu Kukátko, kde má ako Dušan Číž napríklad problém so slinami, ktoré sem tam skončia na hereckých kolegov. V piatok od štrnástej herec v redakcii Pluska.sk ONLINE odpovedal na čitateľské otázky. Prečítajte si celý rozhovor.

Juraja Kemku môžete v súčasnosti vidieť v novom formáte Kukátko, kde hrá cholerického módneho návrhára Dušana Číža. Kým v sitkome sa trápi problémami s bytom, v reálnom živote prežíva jedno z najšťastnejších období. Už viac ako štyri mesiace sa teší z nového prírastku.

Juraj Kemka ONLINE

V piatok(28.2) od štrnástej v redakcii Pluska.sk ONLINE Juraj Kemka odpovedal na vaše otázky. Prečítajte si celý rozhovor.

- Diana
Nech sa ti darí :)
odpoveď:
dik, to je humor?

- Zlatuš
Jurajko kebyže si si mal vybrať s ktorým zahraničným hercom by si rád nakrúcal film? :) Ako sa Ti pracuje na novom projekte Kukátko? Postava Dušana sa Ti opäť raz vydarila ... :))) veľká vďaka za každý jeden vyčarovaný úsmev keď mi nie je dvakrát najlepšie... ale aj tak máš u mňa najviac obdiv za postavy Jamieho a Michaila Platonova obzvlášť... určite si ešte túto hru prídem pozrieť lebo podávaš nadľudské herecké výkony... !! :) Uznávam Ťa ale to už predsa dávno vieš... ;))) heheeeeej hooopaaaa.... pozdravuj doma :))
odpoveď:
Ben Stiller, moj oblubeny...dal by som aj smajlika, ale neviem na tejto klavesnici najst potrebne strukatury.....tesim sa ze, si casto v divadle

- Zuzka 6
Ahoj Ďuri, si velmi dobry herec. Držím palce a gratulujem k synčekovi, vybrali ste veľmi pekné meno. A chcem sa spýtať či si aj v sukromí podobný ako Dušan Číž?
odpoveď:
Dakujem, Dusko niekedy pride aj k nam domov, ale nestava sa to casto:)

- erika
Dobrý deň! Vaša improvizácia a humor .....čo k tomu dodať ste proste jednička......prajem Vašej rodinke veľa šťastia a zdravia:)
odpoveď:
dakujem, tesim sa

- Bea
Dobry den p.Kemka Chcem vam len povedať,že v Kukatku ste vynikajuci a vas humor nema chybu. Ste aj v sukromi taky komik? :-)
odpoveď:
Doma byvava veselo tiez:)

- diana
Ahoj Ďuri, máš problém so slinami? prečo stále pľuješ na kolegov a rozprávaš s plnými ústami? :D
odpoveď:
Ked je herec v spravnom pocite, musi poriadne plut, je to sucast hereckeho talentu!!!

- ilonka
Duri, co sa zmenilo v tvojom zivote odkedy si sa stal otcom? zmenili sa ti priority? vztah s manzelkou? Dakujem a pozdravujem teba aj celu rodinku :)
odpoveď:
odkedy som otec, spysnel som:) kazdy by bol pysny na takeho cloveka..s Adrikou mame dalsi zmysel nasho zivota..odporucam kazdemu, kto vaha stat sa otcom

- vierocka
máš svelý štýl obliekania. ale v kukátku ako módny návrhár teda nič moc :) kostýmerky ta asi obliekajú horšie ako tvoja manželka, či? :) pekny den
odpoveď:
a toto je pravda!!!! vierka, pripomenula si mi, ze mam zavolat kostymovej vytvarnicke a vypytat si nieco farebne a stylove...dakujem, pozdravujem

- kalamita
Kemka, ja ťa žeriem! :) To je všetko... zostaň verný svojmu humoru! :)
odpoveď:
to je paradna otazka kalamita:)

- kiki
Pozdravujem ta. Ako vnimas svoju kolegynu Gubikovu?
odpoveď:
Agi bola nasa spoluziacka na vysokej...teraz sa zasa mozme vidat castejsie, lubime sa:)

- simonetta
Dobrý deň Juraj, je pre vás humor iba živobytím alebo aj koníčkom? Ste vtipný aj doma?
odpoveď:
Konickom aj zivobytim..mam to stastie v zivote:)

- klárika MT
Ja by som sa chcela spýtať, či Jurajovi nesmrdia plienky syna Šimona. :) Boli ste aj pri pôrode? alebo ste tenotec, čo si to prečkal v karčme radšej? :)
odpoveď:
pri porode som bol, bolo to uzasne!!!!!!!  a plienky mi vonaju, niekedy idem prebalovat, len aby som sa nadychal tej parady

- henrieta košíková
Dobry den p. Kemka. Ako sa mate? kde okrem kukatka vas mozeme vidiet?
odpoveď:
mam sa vyborne, dakujem!! myslim ze particku este niekde reprizuju:) treba prist do divadla astorka korzo, tam som casto:)

- feďo
Napises nejaky tvoj oblubeny vtip? :) diky
odpoveď:
nestiham

- Alenka
ste úžasný, Kukátko pozeráme kvôli Vám, máme Vás radi a prinášate do príbytkov dobrú náladu a úsmevy. V ktorom divadle a akom predstavení Vás môžem vidieť? Škoda, že Vás je tak málo na obrazovke. Teším sa na Vás.
odpoveď:
dakujem, to je mile!! hram v divadle astorka korzo v bratislave, na webe najdete aj v ktorych predstaveniach, no a snad raz prerazim aj v nejakom prijemnom serialiku

- eva
Juraj, ste to najlepšie, čo je medzi slovenskými hercami. To, ako hovoríte, artikulujete, je tak strašne charizmatické. Ste naozaj talen od Boha. Prajem Vám veľa hereckých príležitostí.
odpoveď:
to sa prijemne pocuva, vlastne pocita..dakujem, pozdravujem!!!

- luboš
kolke v poradi je vo vasom rebricku kamaratstvo?
odpoveď:
fiha, je dolezite!!! drzi sa na prvych prieckach

- wiky s.
Ahoj Ďuri, naozaj je to taká silná improvizácia v tom seriáli, ako sa to prezentuje? Nechýba ti z toho trochu Partičkový štýl? si spokojný s tým, ako sa dej v seriáli vyvíja? a že ty si tam za módneho návrhára? Aké máš spätné väzby na seriál? Pozeráš slovenskú seriálovú tvorbu? čo si o nej myslíš? ďakuejem za odpoveď
odpoveď:
je to improvizacia, to je pravda...dopredu vieme akurat poradie scen, ktore po sebe nasleduju..particku to pripominat moze, tvorcovia su v podstate ti isti ako pri particke...no a serialova tvorba? nieco sa pozerat da a nieco neda, toho druheho je podstatne viac. bohuzial

- eva
vyzaruje z vas,ze by ste sa uz najradsej od chlapcov odtrhli.posuskava sa ze za vsetkym je vasa manzelka...co je na tom pravdy?
odpoveď:
to vyzarujem? to som nevedel, niekedy sa clovek musi odtrhnut aby mohol byt chvilu doma, to je normalne

- Nikolettka
Ahoj Jurajko veľmi ta mam rada ako herca máš talent vždy ma rozosmejes aj ked mi nieje do smiechu ako sa má rodinka a syncek a chceš aj druhé dieťatko a koho máš najradšej s tvojich kolegov želám ti krásny život a veľa zdravia celej rodinke pa Nikolettka Levice
odpoveď:
dakujem velmi pekne, pri jednom synovi predsa nemozeme skoncit, to by bola velka skoda:)

- tima
bude aj druhé dítě? :)
odpoveď:
doufam, ze i treti.....

- julo
pivo, vino alebo tvrde? :D
odpoveď:
v tomto poradi

- mimi
Aký je Latinák ako kamoš? je s ním sranda? alebo je introvert, ktorý sa predvádza len na javisku ci pred kamerami?
odpoveď:
Lukasa mam velmi rad, vie ma mimoriadne rozosmiat!!

- Nora
Pán Juraj ste úžasný humorista, želám Vám veľa nápadov a tvorivého ducha, rolu cholerika Číža hráte famózne!!!!!!! Držím palce, nech Vám to dlho hrá.
odpoveď:
dakujem dakujem, pozdravujem

- Tana
ahoj, hras dobre, ale niekedy afektovane... vsimol si si to niekedy?
odpoveď:
co mam robit?

- Zuzana
nazdar, ktora postava sa ti doteraz hrala najlepsie?
odpoveď:
postava snehuliaka

-sisi
len by som sa ta chcela opytat, kde sa ti hralo lepsie- v particke ci v kukatku? particku som ja osobne mala radsej... sisi, trencin
odpoveď:
verim ze aj kukatko sa zabehne podobne ako particka, chce to cas, som o tom presvedceny

- Nina, Košice
Ahoj, chcela by som sa ťa opýtať, či si nemyslíš, že ste si dieťatko naplánovali neskoro. Predsa, prvo ockovia bývajú aj mladší... Ale, uznávam, že vám to pristane a možno máte už teraz taký iný, vyzretejší vzťah :)
odpoveď:
neskoro, ale predsa, vela sme cestovali a uzivali si jeden druheho, idem v slapajach mojho otca, zvlastne:)

- ilona púčiková
Prečo Dušan Číž a prečo je to fúzatý blonďák? Naozaj sa bojíš fúzov?
odpoveď:
meno Dusan Ciz som vymyslel ja pri nasich debatach o kukatku...niektori fuzati ludia su cudesni, dejiny mi to potvrdzuju

- jana
zboznujem vas v postave Dusana Ciza, stvarnujete to uzasne.:-), velmi dobre sa pobavim. prajem vam vsetko dobre!!!
odpoveď:
aj ja Vam Janka, pekny den

- Zuka Bulaka
Pan Khemka, co alebo kto je pre vas inspiraciou pri vytvarani postavy Dusana Ciza? A nechceli by ste z neho spravit homosexuala? Dakujem za odpoved
odpoveď:
charakter sme vymyslali spolocne s tvorcami..a ci je homosexual, neviem, chcete aby bol?

-Dagmar
Ahoj Juraj, ste veľmi zábavný, ale v PARTIČKE sa mi páčite viac. Želám všetko dobré
odpoveď:
Dakujem Dagmar, pozdravujem Vas

- Marlon Baluska
Pan Kemkon, ak by ste si mali vybrat medzi osamelym zivotom na Manhattane a zivotom v Bratislave so svojimi priatelmi, co by ste si vybrali? A este by som sa rad opytal, ako by som mohol ziskat vasu podpisovu kartu. S uctou, MB
odpoveď:
napiste mi postovu adresu, poslem....Mahattan, priatelov si tam, najdem

-Paulína
Kedy bude účinkovať Kukátkov Leviciach? Ja osobne už chcem vydieť svojho oblúbeného herca pri ktorom ma pravidelne bolí brucho od smiechu zbožňujem Kemku.
odpoveď:
zatial v Kosiciach, Levice budu neskor, posurim to!!

-Brolka
si hladny? A co by si si dal?
odpoveď:
nie som. dal by som si vychladene biele, suche, Repu

- Paulína
Kedy bude účinkovať Kukátkov Leviciach? Ja osobne už chcem vydieť svojho oblúbeného herca pri ktorom ma pravidelne bolí brucho od smiechu zbožňujem Kemku.
odpoveď:
som pisal, ze posurim:)

- Biba, Bratislava
Taky ste Jurko pekny clovek, talentovany a v takych neskutocnych stupiditach hrate, ze sa Vam divim...skoncila Particka zacalo Kukatko, na to ste studovali VSMU, aby ste ucinkovali so svojimi perfektnymi kolegami v takych nehoraznostiach, to len ubohy pospolity slovensky narod sa na to moze pozerat, pretoze nema na vyber...
odpoveď:
ma Biba, vypni nas, alebo si citaj knihu, alebo chod varit cosi, alebo spat, alebo chod nakupovat, alebo behat volade do lesa....

- Paulína
Prečo máš strach z fúzov?
odpoveď:
pichaju

- fko
Cauko pojdes volit? bude to voj kolega z brandze alebo niekto co pozna quatro? ci fubalista? :)
odpoveď:
pojdem, nebude to komunista!

dominicka
budeme kamosi? :)
odpoveď:
kedy zacneme?

fefi
Ahoj, máš krásneho syna, po kom je viac? po tebe ci po Adrike? :)
odpoveď:
ked sa narodil, bol som to ja. zacina sa podobat na Adriku, tesim sa

- cecilka
Velebnosti du blejt.... je vám blízky humor trošku, ci Polívku? .... Co to žere? Nebojte teto vás ne! :D Máte y svoje obľúbené hlášky
odpoveď:
Polivku:)

- Martin zo Zvolena
Ahoj Juraj,chcem povedať že si super herec. Chcel by som sa opýtať koľko času tráviš s rodinou a či obľubuješ dovolenky na SVK alebo v zahraničí
odpoveď:
Dakujem:) ak sa da som s mojimi dvomi milymi ludmi..da sa cestovat aj mimo tohto statu, rad to vyuzivam:)

- lenka
Zdravím :) ste super, vždy sa dobre nasmejeme na vašom vystupovaní.. ako budete tráviť veľkonočné sviatky??? :) prajem veľa úspechov, aj pracovných aj tak celkovo do života... nech sa Vám darí!
odpoveď:
Dakujem Lenka, velkonocne sviatky budem travit doma!!jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

- Richie
Zdravím, nepremyslali ste nad nejakým vlastným projektom v TV?
odpoveď:
mal by som asi zacat:)

- Igor
Pan Kemka, ten novy formát "Kukatko" je nepozeratelny, sileny humor, trápne scénky, žiadna zábava. Na ake dlhé obdobie je tento program plánovaný, nepríde nieco nove?
odpoveď:
dufam ze nadlho, raz sa to predsa musime naucit byt vtipny kurnik sopa!!

- Lola
Čo je najdôležitejšie u človeka pri robení komédie?
odpoveď:
robit to navazno!

- zdenka
Dobrý deň...ste perfektný a strašne sa nasmejem,keď ste v kukatku vo výťahu:-)...aký to bol pocit,keď Peťa Polnisova dala ruku rám kde nemala?...boli ste prekvapený?...a čo nato manželka?:-)...držím Vám všetkým prsty...a prajem veľa vtipnych nápadov...
odpoveď:
dakujeme!! na javisku sa stane barco:)

- Jana
Podľa mňa si skvelý, rozosmievaš celú rodinu, tak sa z teba tešíme. Veľa šťastia!
odpoveď:
Dakujem, budem rozosmievat este:)

- dz
co si myslis o silvii kucherenko? je to pekna zena?
odpoveď:
to je ta tenistka?

- Paulína
Sorry chybička se vbloudila. A ešte ťa milujem a zbožnujem. A moje najoblúbenejšie je keď si ešte bol v markíze a bola relácia Vo štvorici po Slovensku ten pád do toho močiara zbožňujem raz by som chcela zažiť takú cestu s chaláňmi :-) :-) :-) Ahoj a teším sa keď ťa uvidím naživo v akcií!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpoveď:
dakujem Paulina, bolo to prijemne nakrucanie:)

- martina
obľúbení komedianti? kto ťa najviac rozosmieva? zo svetového šoubiznisu.
odpoveď:
ben stiller, peter sellers a docolomansky

- woman
Dobrý deň, podľa mňa ste naozaj talentovaný herec, ja by som Vás raz chcela vidieť vo filme v úlohe maniakálneho psychopata, myslím, že by ste to zvládol bravúrne, stále ste poväčšine v fumornej rovine. V ktorom divadle Vás môžeme uvidieť teraz, alebo v blízkej dobe?
odpoveď:
divadlo astorka korzo 90. dufam ze raz natocim aspon jeden film:)

- Betka zo Svidníka
prečo si nekandidoval za prezidenta? bola by ešte väčšia sranda!
odpoveď:
este som maly, ale pockaj ked budem velky!!

- babenky z Ružinova
Číž je tuším jeden z poslancov Smeru a tiež má ,zdá sa mi, bradu. Nenadávala Ti ešte p.Hubinská,ktorá sa s ním tuším priatelí?
odpoveď:
nepoznam poslancov smeru, su mi ukradnuti...


vraj sa musime rozlucit a mna to tak bavilo, zelam Vam vsetkym pekny vikend, dakujem za priazen a otazky:) uzivajte!!!!!!!
zdroj: pluska.sk