streda 26. februára 2014

Herec Juraj Kemka priznal svoju fóbiu: Z fúzov mám strach!

Juraj Kemka sa stal jednou z hlavných tvárí nového sitkomu Kukátko. Pri natáčaní sa musel vysporiadať s vecou, z ktorej má strach - bojí sa totiž fúzov.

Herec Juraj Kemka (37) má zvláštnu fóbiu. Nebojí sa pavúkov, nemá strach ani z uzavretých priestorov. Obľúbený komik chytá paniku, keď vidí fúzatých ľudí.

„Mám pocit, že fúzatí ľudia sú takí, že nie je niečo v poriadku. Na fúzatých ľuďoch mi niečo nesedí,“ prezradil nám. Zaujímavé je, že práve v novom javiskovom sitkome Kukátko má jeho postava módneho návrhára Dušana Číža šedivý príčesok a spomínané fúzy.

„Je to na mne taká zmena, pretože ja fúzy nikdy nenosím. Niekedy sa sám seba bojím. Fúzy mám len kvôli Kukátku, nie preto, že by sa mi páčili. Okrem Jula Satinského sa fúzatých ľudí bojím.“

Na svoj nový prívlastok na tvári si zvyká aj tak, že sa v ňom herec snaží nájsť pozitíva. „V osobnom živote nie som s fúzmi veľký kamarát, v divadle mi to pre zmenu pomáha vytvoriť bláznivú postavu,“ dodal s úsmevom obľúbený herec.
zdroj: pluska.sk